Se bo gradnja železnice ustavila že pred Ribnico, do Kočevja pa vsekakor?

0

Med tem, ko se naši župani občin ob 3. A razvojni osi sestajajo na različnih lokacijah in razmišljajo o zaporah, do katerih navsezadnje nikoli ne pride, birokratski mlini in recesija delajo svoje. Če je politiki uspelo premakniti gradnjo železnice od Ortneka, kjer imamo državno skladišče naftnih rezerv, vendarle nekoliko naprej, se zadeve sedaj odvijajo vse počasneje.

Pripravlja se namreč aneks, da naj bi 18 milijonov evrov za letos, prepolovili. Denar je bil predviden za izgradnjo železniške progre do Kočevja, letos naj bi po prvih  načrtih prišli do Lipovca.  V letu 2012 naj  bi tako izgradnji progi namenili le polovico predvidenega zneska, to je 9 milijonov evrov. Na sektorju za investicije v Direktoratu za železnice in žičnice so nam sicer zagotovili, da denar bo, a ne letos.

Recesija naj bi pripomogla k temu, da se državne investicije odvijajo vse počasneje in prenašajo v prihodnja leta. Zadevo smo si ogledali na terenu. Izvedli smo, da poteka obnova proge od končne točke dalje. In ta končna točka je, verjeli ali ne, ravno pred križiščem železnice in ceste za v Gornje Lepovče. To torej pomeni, da če bo vlada sprejela omenjeni aneks, železniške proge v letu 2012 ne bo niti do ribniške železniške postaje. Absurdno je, da naj bi se gradnja ustavila nekje borih 200 metrov pred Železniško postajo. To bi pomenilo, da niti potniškega prometa za Ribnico ne bo mogoče vzpostaviti

Deli objavo na

About Author

Komentiraj

one × four =

*

Gostovanje spletne strani qStom.si